Servicedesk

Servicedesk

De service desk van Neone Nederland kunt u raadplegen voor vragen of opmerkingen rond de volgende systemen en software:
  • Tamis Centralesoftware
  • BCT Rapportagemodules (BCT XML Importmodule, BCT XML Online en Remote Exportmodule)
  • Datacommunicatie (GPRS-3G-abonnementen)
  • Mobitab Dataterminalsoftware
  • Werking Taxipoint en werking Chauffeurszuil (software)
Onze service desk kan u door middel van modemsupport direct ondersteuning in het systeem geven, en is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Voor spoedeisende meldingen is de servicedesk zelfs 24 uur per dag bereikbaar.



Alle niet-urgente meldingen kunt u ook via servicedesk@neone.nl sturen, zodat we zeker weten dat we weten waar we over praten (inlezen), en voldoende tijd voor u vrij kunnen maken. 



Telefoon Neone Nederland (software): 055 5401377

Voor alle hardware gerelateerde vragen of storingen (inbouw of montage of storing aan voertuigapparatuur als BCT, Mobitab, Taximeter, Printer en overige systemen als Chauffeurszuil, en Taxipoint) kunt u contact opnemen met Carcomfort Nederland.



Telefoon Carcomfort Nederland (hardware): 055 8200389